Můžete mi pomoct s vývinem Tyrogueho na Hitmontopa? Jak to mám sakra udělat, aby měl na lv 20 stejnej attack i defense, když na lv 19 má o 7 menší útok.... to práškama nedorovnám
Předchozí téma |
Seznam témat >> Obsah tématu |
Následující téma |
Můžete mi pomoct s vývinem Tyrogueho na Hitmontopa? Jak to mám sakra udělat, aby měl na lv 20 stejnej attack i defense, když na lv 19 má o 7 menší útok.... to práškama nedorovnám
Kalalbert |
[1] Hodak: Najít nějakou náturu, která se vyhýbá statům, které potřebuješ vyrovnat. Ne?
[2] kalalbert: Nevyznám se v naturách, která se na tohle hodí?
Nacpi do něj 7 Ironů možná...?
[4] Ash493: ee, zkoušel jsem, nestačí... Ono já jsem mu dal myslím asi 9 prášků, ale útok se zvedl tuším o 4 stupně
Proud eejit |
Teď jsem si zrovna Hitmontopa vyvinula :)
Nejlepší nátury na něj jsou:
Docile, Quirky, Hardy, Serious nebo Bashful
Anžto se Tyrogue klube se všema statama stejnýma (pokud nemá jinou, než výše zmíněnou náturu, pak má od přírody zvětšený stat podle nature)
Rozdíly statů dorovnat drogama (Iron/Protein)
Já mám Docile Tyrogue, staty po vylíhnutí měl 5-5 .. pak se mi trochu zdeformoval (měl asi o 4 větší defence na 19. lvl) nacpala jsem do něj šest Proteinů a violá - Hitmontop.
a jo, zapomněla jsem - trénovat stylem Tyrogue - vyměnit nebo Exp. Sharem. Wild pokémoni přidávají EV do statů a tím ti mohou ty drogy právě rozhasit.
Zpráva byla změněna dne 06.05.2010 v 22:41:43
Proud eejit |
[3] Hodak: Jo a btw, v HG/SS (nevim ejslti i v jiných hrách už) jsou naturou ovlivňované staty vyznačené. Když koukneš na staty, tak jeden je trochu namodralý (ten, který se snižuje) a další načervenalý (ten, co se zvyšuje). Pokud není žádný stat zabarvený, pak je to "neutrální" nature.
Ale pořád se musí počítat s geny, které staty rozhází i když se zdají být zezačátku stejné.
Kalalbert |
[3] Hodak: Nevim. Musel bych se kouknout do tabulek.
John Beak the Nearly Ultimate One |
Neutrální nátury jsou Serious, Quirky, Hardy, Bashful a Docile. Jinak viz [7] Zangoose Yena.
Pokud vitamíny nestačily, honem bobule na ubrání toho druhého.
Výhoda je, že když uvidíš, že se vyvíjí špatně, můžeš to Bčkem zastavit a zkusit to znova na dalším levelu.
John Beak the Nearly Ultimate One |
P.S.: Není pravda, že by jeden vitamín přidával 1 do statu. Přidává 10 EV a to se do konečného statu započítává úplně jinak, v závislosti na levelu a kvůli skákajícím hodnotám i na počtu EV před použitím. Obecně to přidá 2-3 "na levelu 100" (na stovce už nic přidávat nejde) a na nižších levelech poměrně méně (tzn. na padesátce polovinu, na dvacítce pětinu apod.). Navíc se až po tomhle projevuje nátura, kde pokud přeskočíš nějakou celou desítku, naskočí ti bod "navíc" díky násobení 1.1.
Ty počty jsou příliš nezajímavé na to, aby se tím konkrétně někdo zabýval. Rozepisuju to tu jen pro zajímavost. Stejně je nakonec důležité jen, kolik má pokémon ten či onen konkrétní stat ve chvíli, kdy ho zrovna používá. Nárůsty jsou spíš taková in-game zajímavost navíc (ale rozhodně to vypadá zajímavě, když naroste stat z levelu na level třeba o 20, což se normálně většinou nestane).
Kalalbert |
[1] Hodak: Kvůli EVčkům bych ho daycaroval a ten jeden level raisnul třeba rare candy.
Předchozí téma |
Seznam témat >> Obsah tématu |
Následující téma |