Fórum

Kombinace útoků


Gilmux
[1] Vložil Gilmux dne 13.01.2011 v 22:31:05, Odpovědět
 IP hash: b6df00b04af514ac

Zdravím, nechce se mi to moc nikde hledat, tak se omlouvám jestli to bude bráno jako spam, alee .. útok Slash má high critical hit ratio, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemá opravdu pořádně odzkoušené, nebo o tom něco neví, jestli útok Slash v kombinaci s Focus Energy critical hit ratio ještě zvyšuje, nebo ten efekt zůstává stejný? To samé platí i pro kombinaci Focus Energy s dalšími útoky s high critical hit ratio .) A aby to nebylo moc jednoduché téma, pokud někoho další takové věci napadají, nebo zajímají, klidně se tu můžou probírat .)

 

Zpráva byla změněna dne 13.01.2011 v 22:34:04



[2] Vložil *Tyracroc* dne 14.01.2011 v 01:51:01, Odpovědět
 IP hash: b84a345125e84453

[1] Gilmux: Ahoj Gilmuxi :) si te uz poradne ani nepamatuju. Zvysuje sance na critical se da zvysit az na 5 fazi s tim ze ta 5 faze ma 50% sanci.

viz.: http://www.serebii.net/games/criticalhits.shtml



John Beak
the Nearly Ultimate One
Trolling is a art | Design Your Universe
John Beak's Website | PokéSport (VGC)
[3] Vložil John Beak dne 14.01.2011 v 07:49:22, Odpovědět
 IP hash: 5e9547743a81956b

Veškeré efekty působící na critical hit ratio se dají kombinovat. Takže ano, Slash po použití Focus Energy dává ještě víc CH.

Použití podobné strategie bych viděl spíš u pokémonů se Super Luck, že se jim dá nějaký ten item co zvyšuje šanci na CH a útoky typu Slash. Tam je ta šance na CH už dost velká.

Druhé využití je s abilitou Sniper. Tam jsou ty CH smrtící a vyplatí se investovat do toho, aby na ně byla větší šance.

V obou případech bych ale nepoužíval Focus Energy. Přínos toho útoku je zanedbatelný narozdíl od ztráty jednoho kola a jednoho slotu na útoky.



Gilmux
[4] Vložil Gilmux dne 14.01.2011 v 12:05:23, Odpovědět
 IP hash: b6df00b04af514ac

Ehmm, já to asi špatně pochopil ^^;; Critical hit ratio je větší šance na critical hit, stejně tak použití focus energy, teda aspoň takhle to imho ve hře funguje, ale vy tu ještě zmiňujete, že při critical hitu se dává při použití některých útoků nebo vlastností větší DMG, než je 200% z normálního útoku? Tedy že se dá critical hit naboostit ještě na větší % DMG než je klasický critical hit? Já to od tebe Johne pochopil tak, že po použití Focus Energy dává Slash ještě větší DMG než je jeho samotný critical hit .) Moje taktika byla v tom, zvýšit si šanci na critical hit uplně na max co to jde, ale že se dá zvyšovat i poškození dané critical hitem jsem ani nevěděl ^^;;

A Tyracrone, na serebii mě napadlo že to bude, ale jak jsem psal, byl jsem trochu líný to hledat ^^;; Navíc, pamatuju si, ža tady každý psal "viz. google" atd.. jenže na druhou stranu, kdyby nebylo takových blbých dotazů, a všichni pořád jen googlili (v tomto připadě serebii), tak by jsme se ani neměli pořádně o čem bavit a jediné aktuální téma by bylo "Co právě teď posloucháte?" .)

 

Zpráva byla změněna dne 14.01.2011 v 12:08:49



Gilmux
[5] Vložil Gilmux dne 14.01.2011 v 12:12:28, Odpovědět
 IP hash: b6df00b04af514ac

A tak mě ještě napadlo, co si myslíte o kombinaci znovu Focus Energy, s útoky jako Bullet Seed nebo Fury Attack? Já to vždy bral tak, že při použití Focus Energy se při těchto vícefázových útocích ten critical uplatňuje dobře a skoro vždy tam aspoň jednou padne, ale nechám si poradit jestli to je k něčemu dobré .)



Blue Charizard
[6] Vložil Blue Charizard dne 14.01.2011 v 12:45:39, Odpovědět
 IP hash: e39b23ed97b8924a

[4] Gilmux: "dává ještě víc CH", tím bylo myšleno "dává častěji CH" (formulace bohužel obouznačná). U schopnosti Sniper to tak ale opravdu je. Zatímco všechno ostatní, o čem se tu bavíme, má vliv na šanci CH, tedy relativní počet CH, ale když se povede CH pokémonovi se schopností Sniper, udělá o 300% (místo o 200%) větsí zranění.

[5] Gilmux: K těm víceranovým útokům - je pravda, že ten CH se častěji uplatní. To ale není možná až tak velká výhoda oproti ostatním útokům. Pokud bys měl maximální šanci na CH (50%) a používal Double Kick, uděláš statisticky 30 jedním a 45 druhým, tedy dohromady 75, kdežto když použiješ třeba Revenge, uděláš poprvé 60 a podruhé 90, čili v průměru taky 75 (beru samozřejmě pro ten příklad jen násobení Base Power a CH Ratio). Takže podle mě záleží předevšm na protivníkovi. Pokud ubereš protivníkovi oběma útoky 80% HP bez CH, máš lepší použít Double Kick, protože máš statisticky mnohem lepší šanci ho vyřadit na jednu ránu (udělat jeden CH ze dvou pokusů - 75% - je pravděpodobnější než jeden z jednoho pokusu - 50%). Pokud mu ubereš bez CH 60%, máš zase mnohem větší šanci vyřadit ho Revengem, protože Double Kick s jedním CH nestačí (a udělat jeden CH z jednoho pokusu - 50% - je pravděpodobnější, než dva ze dvou - 25%).

 

Zpráva byla změněna dne 14.01.2011 v 12:48:05



Gilmux
[7] Vložil Gilmux dne 14.01.2011 v 13:20:01, Odpovědět
 IP hash: b6df00b04af514ac

Mhm, chápu.. a co si tedy myslíš o útocích Bulk up a Curse u neduchovních poké? Já nemám téměř žádné zkušenosti s bojem Poké na lvl 100, takže tyhle věci neumím moc posoudit. Já pokud jsem v boji se silnější sestavou Poké, tak rád naházím Double Team a Bulk up, a pak to mlátím prostě One Hit - KO a používám to u pokemona, který má vysoku defense a sp. defense nebo u Hariyami HP. Ten Focus Energy jsou zkoušel teď nově a moc jsem to ještě nepoužíval, kromě v kombinaci s Arm Thrust u Makuhity, ale to jen na nižším lvl, pak jí vždy dám Bulk up a Double Team.



John Beak
the Nearly Ultimate One
Trolling is a art | Design Your Universe
John Beak's Website | PokéSport (VGC)
[8] Vložil John Beak dne 14.01.2011 v 17:43:55, Odpovědět
 IP hash: 5e9547743a81956b

Tak předně, zkus nepoužívat termíny z angičtiny jako magické formule a přelož si je.

Critical hit ratio = pravděpodobnost, že nastane CH.

High critical hit ratio = zvýšená pravděpodobnost, že nastane CH.

Atribut "high critical hit ratio" u útoku, použití Focus Energy, schopnost Super Luck, předmět Razor Claw a předměty exkluzivní pro Chansey a Farfetch'da všechny zvyšují tuto šanci. Ta je standardně 1/16 a v dalších stupních to roste až k 1/2, ale tak se ti to v praxi spíš nepodaří nakombinovat.

Navíc schopnost Sniper způsobuje, že při CH dává pokémon 300% zranění místo obvyklých 200%.

Zajímavá věc je, že CH ignoruje zvýšení obrany u soupeře, takže je to dobrá cesta, jak sejmout někoho, kdo si zvýšil obranu třeba pomocí Barrier.

U vícefázových útoků se CH vypočítává pokaždé zvlášť. Když se ti povede dát CH, je to jen jedním z těch kopanců. Pro další je šance zase stejná, jako kdyby sis tou kostkou házel poprvé.



John Beak
the Nearly Ultimate One
Trolling is a art | Design Your Universe
John Beak's Website | PokéSport (VGC)
[9] Vložil John Beak dne 14.01.2011 v 17:48:52, Odpovědět
 IP hash: 5e9547743a81956b

Zvyšování statistik je asi nejpřímočařejší ne přímo ofenzivní strategie. V praxi se většinou používá zvyšování útoku/speciálního útoku a/nebo rychlosti.

Double Team sám o sobě není tak dobrý, pokud nemáš haluz. Většinou tě stihnou sejmout, než si zvýšíš výhybnost na dostatečnou úroveň. A i pak nejsi za vodou kvůli útokům jako je Swift... Ale jsou na něm postavené některé strategie, profláklé i u nás (Ninjask).



Gilmux
[10] Vložil Gilmux dne 14.01.2011 v 23:03:54, Odpovědět
 IP hash: b6df00b04af514ac

[9] John Beak: Co to znamená "pokud nemáš haluz"? .))

Jinak, dá se něakým způsobem naboostit útok Bide? Zase jsem zvědavý na většinový zkušenější názor, ale mě to zní i samo o sobě docela použitelně, třeba u Blissey nebo Snorlaxe, u Poke který má vysokou hodnotu HP nebo zase Def\Sp.Def .)

Yup yup, já si nedám pokoj ^^;;



John Beak
the Nearly Ultimate One
Trolling is a art | Design Your Universe
John Beak's Website | PokéSport (VGC)
[11] Vložil John Beak dne 14.01.2011 v 23:25:05, Odpovědět
 IP hash: 5e9547743a81956b

[10] Gilmux: Když máš štěstí, netrefí tě nikdy. Ale musí být tak velké, že ze statistického pohledu to je vlastně 0 :P

Bide je zcela nepoužitelný, protože něco dělá až po třech kolech! Navíc je Normal-type, takže stačí nastrčit Gengara a jsi namydlenej. + Na tvůj todaz: Žádné posílení pro něj neexistuje.



Přidat příspěvek

Přezdívka:
Heslo:

Předtím, než poprvé odešleš příspěvek do fóra, prosím čti tyto řádky, nechceš-li se vystavit riziku smazání svého snažení.

Registrace není povinnou podmínkou, v případě, že vyplníš jen přezdívku (bez hesla), uloží se zpráva anonymně. Pro časté přispívání doporučujeme se zaregistrovat a zvolit netriviální heslo - a předejít tak možnosti krádeže identity.

Pravidla obsahují zásady, kterých je dobré se držet. Shrnují pouze to, co by měl dobře vychovaný tvor již vědět, a proto není nutné si je přečíst – stačí se jen chovat slušně. Avšak v případě jakýchkoliv sporů jsou pravidla to, podle čeho budeš posuzován/a.

Pokud píšeš příspěvek, který nesouvisí s původním tématem, označ jej tak, běžným návštěvníkům bude zobrazen ve "sbalené" formě, tj. pouze jeden řádek kdo a kdy jej zadal, s možností si jej rozbalit.


  • Komunita
  • Anime
  • Hry
  • TCG
  • Fan
  • Download
  • Ostatní