Starší příspěvek
Seznam příspěvků
Novější příspěvek

Co se o Pokémonech neví...

Glutexo27.12.2001 00:00:00

Jako první věc o které bych se rád zmínil je 'kůže' Pokémonů. Už jsem se dozvěděl, že Charmander, Charmeleon, Charizard a Kakureon jsou pokrytí jakousi hrubou plazí kůží a Pichu, Pikachu a Raichu jsou určitě chlupatí.

Ale čím jsou pokrytí ostatní Pokémoni? Jako příklad bych jmenoval Abru - Vypadá, že má pevnou schránku, ale Kadabra už vypadá chlupatě, což se o Alakazamovi říct nedá... A co takový Bulbasaur? U dalších Pokémonů je to zase jinak (Raiachu, Suicune, Houndour) - Jsou na 100% chlupatí, ale na

jejich obrázcích to tak většinou nevypadá, tyakže to těžko můžeme posoudit u těch, kde nevíme. Pokud někdo něco vymyslí a napíše mi to, budu mu velice vděčen...

Další věc, která vě docela zajímá je křížení Pokémonů: Pokémoni, kteří by se podle všecho mezi sebou křížit mohli (Charmander + Eevee) se křížit nemohou, ale zase u jiných to možné je (například Abra & Jynx) a nikdo mi asi nevysvětlí proč tomu tak je... Nemám tu na mysli jen jestli by vůbec bylo

možné sloučit takové genetické kódy, ale také fyzická stránka věci trochu stěžuje situaci - mnohokrát se setkáváme s mnoha velikostními rozdíly, kde je křížení naprosto nemožné (Squirtle + Charizard). V takovémto případě by mi přišlo mnohem pravděpodobnější, že by se Charizard skřížil s

člověkem...

Ale to je další problém, který mi zatím nikdo neobjasnil - myslím, že s Pokémony ze skupiny 'Humanshape' by to možná šlo - je to sice dost prasácká myšlenka, ale zkuste mi to někdo vyvrátit. Je Zoofilie to samé co Pokéfilie?

Mezi další problémy patří věk a zranitelnost Pokémonů. V seriálu jsem ještě nikdy neviděl, že by nějaký Pokémon umřel. Kolika let se Pokémoni dožívají a jak moc jsou zranitelní, když při soubojích stejně vždy jen omdlí? O Charmanderovi se říká, že když mu uhasne plamínek, tak že umře, ale to by

potom uýž žádní Char-ové nebyli, protože stačí déšť a můžeme se dívat na Pokémoní masakr! A co teprve legendární Pokémoni jako jsou Lugia nebo Zapdos, ti by teoreticky měli být nesmrtelní, ale jak je to možné?

Menší problém už je, jestli se Pokémoni z Ameriky domluví s Pokémonem z Německa nebo z Japonska. Když se setká Sentret a Wiesor - co si řeknou? Stejný druh, ale každý opakuje jiné dvě slabiky...


Jestli narazíte na nějaké podobné problémy, napište mi na glutexo@tenzor.cz


Glutexo27.12.2001 00:00:00

Jako první věc o které bych se rád zmínil je 'kůže' Pokémonů. Už jsem se dozvěděl, že Charmander, Charmeleon, Charizard a Kakureon jsou pokrytí jakousi hrubou plazí kůží a Pichu, Pikachu a Raichu jsou určitě chlupatí.

Ale čím jsou pokrytí ostatní Pokémoni? Jako příklad bych jmenoval Abru - Vypadá, že má pevnou schránku, ale Kadabra už vypadá chlupatě, což se o Alakazamovi říct nedá... A co takový Bulbasaur? U dalších Pokémonů je to zase jinak (Raiachu, Suicune, Houndour) - Jsou na 100% chlupatí, ale na

jejich obrázcích to tak většinou nevypadá, tyakže to těžko můžeme posoudit u těch, kde nevíme. Pokud někdo něco vymyslí a napíše mi to, budu mu velice vděčen...

Další věc, která vě docela zajímá je křížení Pokémonů: Pokémoni, kteří by se podle všecho mezi sebou křížit mohli (Charmander + Eevee) se křížit nemohou, ale zase u jiných to možné je (například Abra & Jynx) a nikdo mi asi nevysvětlí proč tomu tak je... Nemám tu na mysli jen jestli by vůbec bylo

možné sloučit takové genetické kódy, ale také fyzická stránka věci trochu stěžuje situaci - mnohokrát se setkáváme s mnoha velikostními rozdíly, kde je křížení naprosto nemožné (Squirtle + Charizard). V takovémto případě by mi přišlo mnohem pravděpodobnější, že by se Charizard skřížil s

člověkem...

Ale to je další problém, který mi zatím nikdo neobjasnil - myslím, že s Pokémony ze skupiny 'Humanshape' by to možná šlo - je to sice dost prasácká myšlenka, ale zkuste mi to někdo vyvrátit. Je Zoofilie to samé co Pokéfilie?

Mezi další problémy patří věk a zranitelnost Pokémonů. V seriálu jsem ještě nikdy neviděl, že by nějaký Pokémon umřel. Kolika let se Pokémoni dožívají a jak moc jsou zranitelní, když při soubojích stejně vždy jen omdlí? O Charmanderovi se říká, že když mu uhasne plamínek, tak že umře, ale to by

potom uýž žádní Char-ové nebyli, protože stačí déšť a můžeme se dívat na Pokémoní masakr! A co teprve legendární Pokémoni jako jsou Lugia nebo Zapdos, ti by teoreticky měli být nesmrtelní, ale jak je to možné?

Menší problém už je, jestli se Pokémoni z Ameriky domluví s Pokémonem z Německa nebo z Japonska. Když se setká Sentret a Wiesor - co si řeknou? Stejný druh, ale každý opakuje jiné dvě slabiky...


Jestli narazíte na nějaké podobné problémy, napište mi na glutexo@tenzor.cz


Charizard27.12.2001 20:02:23

Hm...zajímavé.Taky jsem se nad tím zamýšlel.Hlavně nad tou zranitelností.Ale vlastně

po těch japoncích nemůžem chtít tolik :-)


DJ Scyther28.12.2001 18:43:48

Konečně někdo s pořádným příspěvkem...naprosto souhlasím!


gloom
(nepřiřazená registrace)
28.12.2001 23:39:51

Tak, tak, naprosto sqvjelý, jedinečný a zajímavý pohled na pkmny ;o))


WERE PROUD TO BE ASSHOLESNapsat zprávu29.12.2001 16:02:31

guru, prosimte kdyz uz tak -sqjely- [q=kv]....


gloom
(nepřiřazená registrace)
30.12.2001 12:11:47

Já jsem se slovem "sqvjelý" docela spokojen ;)


WERE PROUD TO BE ASSHOLESNapsat zprávu31.12.2001 11:37:13

no, ale ye to blbe.......aby to bylo spravne s v, muselo by bejt dvojity..... ... :)-


-Glutexo-
(nepřiřazená registrace)
31.12.2001 18:52:28

Nehádejte se!


lugia01.01.2002 12:44:54

nono


lugia01.01.2002 12:46:43

pripojte se ja jsem nejsilnejsi


ho-oh01.01.2002 12:49:44

ja jsem silnejsi nez lugia


Pokémaster 01
(nepřiřazená registrace)
04.01.2002 17:38:18

1.) Kdo je to Kakureon?

2.)A jak ostatním pkmnům rozumí Meowth? Někdo řekne např:pika-pi-piii-kaaa-chu a on to Jess a Jimmymu přeloží do lidské řeči...

3.)Nezapomeň, že na RTL2 vysílají totožnou verzi seriálu jako všude jinde na světě (jak jinak :o) )a někteří pkmni tam mají stejné jméno a mluví stejně(Pikachu...), někteří stejné jméno a mluví jinak(Marill, Togepi...) a někteří jméno odlišné(Sneasel-Sniebel, nebo již tebou zmiňovaný Sentret, etc.). Ale seriál se odehrává na stejných místech(tedy JOHTO a KANTO) a přesto pkmni mluví jinak. Takže z toho vyplývá, že seriál je pouze opatřen jiným(např.německým) dabingem pro patřičnou srozumitelnost. U nás jsou taky filmy, dokumenty, seriály(etc.) nadabovány do naší mateřštiny abychom jim rozuměli...

Napiš, co si o tom myslíš...


-Glutexo-
(nepřiřazená registrace)
13.01.2002 16:01:42

1) Kakureon je Pokémon (zas někdo kdo to neví...)

2) Pokémoni si rozumí... a von přece umí i mluvit, ne?

3) Hm... a proč teda u nás máme Lickitunga a né Lízjazyka?


imgNapsat zprávu27.01.2002 19:31:00

Gutexo: Nejprve jsem si myslel, že seš inteligentní člověk. Pak přišla doba pochybování. Nyní už nepochybuji. Pokračovat už nemá smysl, domysli si to sám.


AshNapsat zprávu07.02.2002 12:04:00

Ahoj! Pokémon je japonský seriál pro děti, nikoli americký. V japonských pořadech pro děti se neumírá, nýbrž vychovává. Žádná Rychlá rota (moje oblíbené veverky, není to ale pro děti)!

Lízyjazyka nemáme, protože používáme anglicky mluvící karty. Pokud je to tak i v seriálu, závisí to spíše na distribučních společnostech. V Německu se rozhodli pro vlastní německé názvy (také tisknou německé karty), my netiskneme karty v češtině, tak jsme patrně zůstali u anglických názvů pokémonů.

Eevee

P.S. Ježíšek a Pokémoni nejsou.


Fibriso

Is watching YOU
Napsat zprávu13.02.2002 21:02:25

jestli hodláte překládat pkemony do češtiny, tak mi raději NEDÁVEJTE svoji adresu....


gloom
(nepřiřazená registrace)
24.02.2002 13:58:11

Proč?


espeon
(nepřiřazená registrace)
06.03.2002 16:40:34

rozmnozovani pokemonu je muj obor!;)

par pravidel:

pokud pokemon ma 3 vyvoje, 1. stadium se mnozit nemuze, druhe az ve vyssich urovnich

u pokemonu se 2 stadii se prvni rozmnozuje mozna na vyssich urovnich

druhy se az na par vyjimek (tauros+miltank) nemuzou krizit!!!!!!!!!!!!!!

nektery pokemoni se mnozi nepohlane (electrode, zkoumam weezinga)

pokemoni jako mew ho-oh ald maji pohlavi, nagemeboji je to opatreni proti

snadne distribuci

vyvoje eevee, ktere se vyvijeji kamenem se nemnozi!


???????26.03.2002 18:10:40

Takže MANKEY by byl něco jako APICE (monkey'mankey a opice'apice)????????????????????????????????@?????????????????.???????.?????????????c???????????z?????


???????26.03.2002 18:13:47

A RATTATA je KRYSASA ?????????????z???????.?????????????????????@??????


hrusa
(nepřiřazená registrace)
26.03.2002 19:11:41

Espeon: A jak by to teda pak bylo s evee? To by, ale vyhynula ne?????


MyšNapsat zprávu27.03.2002 07:36:50

Krysasa je originální...

Espeon: Kategoricky nesouhlasím!


???????28.03.2002 10:04:39

????????????????????????????????@?????????????????.???????.?????????????c???????????z?????????????????????????????????????@?????????????????.???????.?????????????c???????????z?????


En-Cu-Kou



Terve! Nyt minä asun Suomessa.
Napsat zprávu25.04.2002 21:26:28

Pokemoni jsou rozdeleni do nekolika skupin, v ramci nichz se mohou krizit. Nekteri maji skupiny dve.

(Pokusim se premluvit nejakeho webmastera, aby to pridal do Pokedexu)


Master
(nepřiřazená registrace)
28.06.2002 20:21:59

Jak vypada "KAKUREON"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????


echo30.06.2002 08:57:49

Kakureon je z nových 100 pokémonov a podľa časopisu Magazín sa volá v skutočnosti Kelceon. Obrázok nemám, ale viem že je na pokemon.je.zde.cz v sekcii "GB Advance"

Ale je zelenej farby a vraví sa že ma niečo s LARVITAROM.


Master
(nepřiřazená registrace)
30.06.2002 11:56:53

Poznám 251 pokémonov,ale ani jeden sa nevolá "KELCEON".


Ninetales.the.lord
(nepřiřazená registrace)
17.07.2002 20:31:59

"kelceon" je novy pokemon...zas jednou neco vim rattata=rattatak=rat attack=utocici krysa


espeon
(nepřiřazená registrace)
22.07.2002 20:32:19

eevee se mnozi i jako 1. stupen vyvoje, samozrejme pohlavne dospeli jedinci; je to vyjimka

premyslel jsem o tom a usoudil jsem, ze rozmnozovat se mohou jen prirozene vyvoje - Espeon ($_$) a Umbreon

no vem si, jak by se rodily Eevee treba Vaporeonovi v jeho zivotnim prostredi,

o elektrine jolteona a telesne teplote flareova nemluve

Espeon a Umbreon nemaji zadne vlastnosti, ktere by jim branily v rozmnozovani


Dragon Master25.07.2002 23:13:51

Moc sem se z toho nedozvěděl...


Dragon Master25.07.2002 23:13:52

Moc sem se z toho nedozvěděl...


espeon
(nepřiřazená registrace)
27.07.2002 21:44:49

tak to cti dokola a nakonec to urcite pochopis :(


MyšNapsat zprávu21.08.2002 14:42:18

Šmpón: Kategoricky nesouhlasím!!!


espeon
(nepřiřazená registrace)
26.08.2002 19:52:12

glutaman:

a já ťa môžem osrať!


rekni duvody, proc nesouhlasis!!!


MyšNapsat zprávu11.09.2002 23:38:40

Pokémoni jsou živí tvorové jako jakýkoliv jiní, tedy se mohou i bez zábran rozmnožovat (a když už né to, tak se spolu alespoň… sblížit). Vzhledem k jejich zvláštnosti, duševní podobnosti člověku a z her známé breedingové teorie(ta se sice od skutečnosti nejspíš hodně liší, ale aj tak…) neexistuje nic co by jim mělo ve vzájemném křížení bránit. Například u tebou zmiňované Eevee nevidím typovou odlišnost jako zábranu, oni by si nějak poradili… aneb (cituji z filmu »Jurský park«) „Život už si najde cestu.“
Dále, nevidím důvod, proč by se nemohly rozmnožovat (rozuměj pářit) první fáze pokémonů… jediné omezení bych viděl skutečně v levelu (pokud by byl v real-lifu přímo úměrný věku) nikoli ve fázi vývoje; Pokémon přece stárne a tedy i dospívá i pokud se rozhodne nevyvinout se. A přece jen kvůli tomu, že se odmítl vyvinout (nebo mu byl vývin z nějaké příčiny, například choroby, odepřen) by se snad nemusel vzdát soužití a následného spojení s opačným pohlavím…


espeon
(nepřiřazená registrace)
12.09.2002 15:54:32

...

dobre, s tim strnutim to je pravda, to jsem si neuvedomil...

treba pamatujes va toho bulbasaura z kanalizace co kradl jidlo? taky byl cely zivot bulbasaur, ale byl o poznani vetsi a silnejsi naz ten ashuv (ostatne, jako vsichni ^_^)


ale zustanme u eevee:

flareon ma vnitrni telesnou teplotu cca. 200°C

pri teto teplote umira clovek za nekolik vterin

atd....


ps: zkus napsat svoji teorii pkmn evoluce


MyšNapsat zprávu14.09.2002 01:04:08

Ahem ahem… aby měl Flareon tělesnou teplotu 200℃ to by se vzhledem k bodu varu vody uvařil. ^_^

Moje teorie je, že ohniví pokémoni mohou částečně regulovat svoji venkovní teplotu, takže třeba takový Charizard teplotu svého plamene a onen zmiňovaný Flareon teplotu svého plamenného kožichu.

Tím by se nejen usnadnil pohyb ohnivých pokémonů po vyprahlém poli bez způsobení požáru, tak i technika rozmnožování, kdy svého partnera nezahubí už jen při předehře…

Zase třeba Vaporeon, ač je to vodní typ a žije ve vodě, je to pořád savec, vyvinutý z Eevee, tedy se musí logicky rozmnožovat na souši.

A s Jolteonem a jeho ostny bych si hlavu nelámal, když jsou lidi schopni souložit s 200-kilovou ženskou, tak proč by se nějaký pokémon nedostal skrz Jolteonovy bodliny…


P.S.: Požadavek na napsání svojí teorie Pokémonní evoluce nepochopen.


espeon
(nepřiřazená registrace)
18.09.2002 19:57:19

jolt.: ale co mlade eevee, to by byli jehelnicky do vteriny!

flareon: skoro zadna organicka latka nevydrzi teplotu vznetu organickych plynu (jestli nejaka)


ps: (:) )

definuj: Co je to pokemonni evoluce?


espeon
(nepřiřazená registrace)
21.09.2002 19:21:29

oprava: definuj pkmn evoluci


MyšNapsat zprávu13.10.2002 19:56:51

Jolteon: Já ti dám jehelníček, ty… koukni se třeba do Pokémon Stadia, tak je jasně vidět, že v partiích určených pro exit čerstvých Eevee žádné ostny nejsou. Flareon: no tak vidíš.



Pokémonní evoluce je nějaký (pravděpodobně hormonálě ovlivněný) proces celkové tělesné (někdy i düševní) přeměny ve zdatnějšího, silnějšího, často i většího atd. jedince. Některé Pokémonní druhy touto přeměnou vůbec neprocházejí, u některých k ní dochází několikrát. Zajímavým případem jsou Baby Pokémoni, u kterých evoluci vyvolá jejich pohlavní dospělost.


espeon
(nepřiřazená registrace)
21.10.2002 08:38:17

vedecky pristup :) to se mi libi!

doplnil bych, ze u 'sutrakove' evoluce to zpusobuje radiace z kamenu


MyšNapsat zprávu29.10.2002 19:33:21

Asi tak ^_^


Napsat zprávu03.11.2002 16:09:50

Chjo to je tema :)))


MyšNapsat zprávu11.11.2002 20:57:15

Nááhodou, mě to docela baví takhle si vymýšlet o Pokémonech. ^_^


espeon
(nepřiřazená registrace)
12.11.2002 13:15:07

souhlas


espeon
(nepřiřazená registrace)
14.11.2002 16:28:18

je to sranda


MyšNapsat zprávu06.01.2003 07:04:12

Ale jak se zdá, tak už jsme všechno vymysleli… ^_^


Aravekk
(nepřiřazená registrace)
05.03.2003 22:08:00

Hele,copak jste se zbláznili???!!!

CO SE O POKEMONECH NEVÍ?

A co se o nich ví???Vždyť to je smyšlenost,žádný pokemoni neexistujou,tak jak můžete přijít třeba na to,z čeho je jejich kůže?Vždyť je to všechno vymyšlený!!!!


Sudowoodo
(nepřiřazená registrace)
20.03.2003 18:18:57

Eevee sa vlastne nevyvíja prirodzene lebo na vaporeona, jolteona a flareona sa vyvíja len pôsobením radiačných kameňov (údajne) z mesiaca a na espeona a umbreona len štastím, takže len vo vlastníctve trénera. A level pokémona nieje priamo úmerný jeho veku(okrem baby pokémonov).


Sudowoodo
(nepřiřazená registrace)
20.03.2003 18:21:40

A level pokémona nieje priamo úmerný aj jeho evolučnému stupňu.


HeliosNapsat zprávu22.03.2003 18:51:36

ja si to myslím asi takto:

1, vzhľadom na to že Pokémoni sú často prirovnávaní k živočíchom mali by sme ich brať ako druhy.

2, Pokémoni sa rozmnožujú roznymi spôsobmi uvediem príklady-

a, Bulbasaur by sa mohol kludne rozmnožovať výtrusmi z jeho cibuľky kde by sa výtrusy ( alebo peľ ) preniesli na iného Bulbasaura

b, vodné typy sa môžu rozmnožovať ikrami. Prečo nie? napr. Magikarp, ale aj Squirtle

C, mnoho Pokémonov by sa mohlo rozmnožovať klasickým spôsobom rátam asi 1/3 z nich

d, niektorý Pokémoni sú hermafroditní tak nepotrebujú iné jedince

e, lietajúci Pokémoni sa kludne môžu rozmnožovať ako vtáky žijúce na Zemi

3, kde je napísané že ľudia nepomáhajú pri rozmnožovaní Pokémonov aj to sa môže stať ( day care Lady/Man )

to je z mojej strany zatiaľ všetko!

Helios

P.S: budem rád ak niekto zareaguje na môj názor vopred ďakujem


Sudowoodo
(nepřiřazená registrace)
28.03.2003 19:18:50

Helios: Napr. Pokémoni ako ditto,grimer alebo muk sa môžu rozmnožovať delením.


HeliosNapsat zprávu29.03.2003 22:30:56

je vysoko pravdepodobné že to aj tak robia veď bunky v ich tele ( najmä u Ditta ) sa stale menia a delia.


Sudowoodo
(nepřiřazená registrace)
17.04.2003 20:59:51

A ako rozmnožuje Castform ?


Ratiosu
(nepřiřazená registrace)
19.05.2003 15:34:19

No jo a co potrava?Ja chapu,ze nektery Pkm jako aipom nebo rattata muzou najit korinky,ale co takovy Charizard?Nasi draci se zivi princeznami,ale kde ma charizard najit Pokemonim svete nejit princeznu?Nebo Houndoom nebo Poochyena pripominaji psy nebo vlky a kde maji vzit maso?Ulovit Stantlera?To nemuzou i kdyz ho dozenou a oslabi Stantler nezemre a tak ho nemohou snist....nebo este neco jinyho:V jednom dile pokemonu s Farfetch´tem pokedex rekl ze Farfetch´t je casto delan na porku...jak ho ovsem mohli uvarit nebo upect?Vzdyt Pkm nemohou zemrit...Tak jak mohou lide udelat maso?To jsou snad vsichni vegetariani nebo co?V jinem dile se Ash prevlekl za kravu(a nebyla to miltank ani tauros!) jako na posmech Misty ze se boji Caterpie a zeptal se:"Nebyla to Cowterpie?"A este v dile na lodi Svata Anna plavali v mori ryby(A nebyli to pokemoni!!!!)Nebo este jednou Spearow tahal ze zeme zizalu...Tak co je na tom pravdy?Co lide jedi?Pokemony?Ty nemohou Pokemoni NEMOHOU zemrit!!!Tak je mozne ze prece existuji normalni zvirata v pokemonim svete,protoze by stejne bylo krute kdyby jste doma chovali Farfech´ta a pak ho snedli... Byla bych rada kdyby se k tomuto nekdo vyjadril,co si mysli


Growhlí
(nepřiřazená registrace)
19.05.2003 17:10:40

Já si myslím,že sníst např.Zapdose by bylo VELMI kruté..


Ratiosu
(nepřiřazená registrace)
20.05.2003 15:38:28

Growhlí:

Eh?


HeliosNapsat zprávu08.06.2003 15:13:51

keby niekdo zjedol Zapdosa tak by ho upieklo elektrickym sokom , uz chapes?


HeliosNapsat zprávu08.06.2003 15:18:10

Vyvraciam jednu chybnu teoriu:

Pokémoni môžu zomrieť!!!!

podložený dôkaz:

Duch Marowaka zabití Raketovím tímom!!!


Ratiosu
(nepřiřazená registrace)
09.06.2003 08:05:48

No jo,ale v seriálu řikali že je to nemožné a charmander taky neumře když mu zhasne plamínek


Sanky20.06.2003 20:42:37

NO... já to nevim... co když v seriálu PkMn udělali zvířata schválně, protože neměli co udělat... a v tom starym PkMn časopisu bylo něco pro rodiče pro PkMn, a bylo tam, že POKéMONi nemůžou umřít a ani jim neteče krev,,, tak jak můžou žít když nemají krev...


Ratiosu
(nepřiřazená registrace)
22.06.2003 17:01:47

No doufam že to srovnají a mají to někde pěkně napsané co a jak se s pokemony děje...brzy pošlu do Japonska svýho manažera a jak to nebudou mít,tak at´se těší..... :)


winamp
(nepřiřazená registrace)
10.02.2004 22:01:34

Ratiosu: a co pokemoni vez ve starych hrach na GB(C)??? dyt to je jeden velky hrbitov


Napsat zprávu03.04.2004 10:59:53

tak to je sranda


Metal
(nepřiřazená registrace)
06.08.2004 20:31:08

K tomu že pokemoni nemužou umřít bych řek že pokemon rozřízlej

na dvě půlky by přežil asi těžko!


BeyPokéDig10.11.2004 17:56:53

Zapomínáte na vyhynulé pokémony!


BeyPokéDig10.11.2004 17:58:18

Zapomínáte na vyhynulé pokémony!A v díles pokefotografem si pokefot rikal ze asi drive meli nakyho pikachu


Blue Charizard
Napsat zprávu05.12.2004 17:28:18

Pokémoni samozřejmě umřít mohou, není důvod proč ne. Rád bych se zeptal kde tvrdili že ne. V seriálu je například celkem brzo (v Billově majáku) zmínka o vařeném Krabby, ve hrách jsou zase hřbitovy. Pokud se někde někdy tvrdilo že pokémoni nemůžou umřít, tak dnes je to už podle mě vyvrácené.


Dave Lukewski Napsat zprávu22.12.2004 11:53:00

*diví se jak se sem dostal*


Ruby]playerNapsat zprávu30.01.2005 12:22:57

Hej chalani, mam problem =/ Hram Pokemon Ruby a neviem sa dostat dalej... Mam 7 odznakov, prave som vysiel z jaskyne kde som porazil Team Magma a teraz co?


Ruby]playerNapsat zprávu30.01.2005 12:24:28

Hej chalani, mam problem =/ Hram Pokemon Ruby a neviem sa dostat dalej... Mam 7 odznakov, prave som vysiel z jaskyne kde som porazil Team Magma a teraz co?


Napsat zprávu02.04.2005 19:09:41

Ruby]player:jdi do města na vodě mezi horama(asi sootpolis)

Poké maj krev-popis slugmy:it doesn't have blood,it have lava.(sice to tak vůbec nebylo,ale prosě má v žilách lávu Místo krve.Kdyžtak poké řízněte-bude tam trochu červený).


TUKY.0.0
(nepřiřazená registrace)
13.08.2005 14:25:18

pokemoni se akorát dožívají vysokého věku


Přidat komentář
 
Uživatelské jméno: [?]
Heslo:
Přezdívka: [?]
E-mail: