[seznam
povídek
]

Legenda Thundercool

[seznam
povídek
]

     Název díluFunkce
1  1. kapitola - Ortflamův příběh[ Zobrazit ]
2  2. kapitola - Sny mocných[ Zobrazit ]
3  3. kapitola - Plán nebo iluze?[ Zobrazit ]
4  4. kapitola - Vyšetřování[ Zobrazit ]
5  5. kapitola - Vinen nebo nevinen?[ Zobrazit ]
6  6. kapitola - Inkognito na stadion[ Zobrazit ]
7  7. kapitola - Přípravy na odjezd[ Zobrazit ]
8  8. kapitola - Podivné narozeniny[ Zobrazit ]
9  Kapitola 9 - Útěk[ Zobrazit ]
10  Kapitola 10 - Docela obyčejné odpoledne jednoho muže ve středních letech[ Zobrazit ]
  [ Zobrazit pouze seznam dílů ]
Hodnocení Povídka byla hodnocena 4 čtenáři na známku 2. [ Přihlašte se ]
Diskuse V diskusi se nachází 8 komentářů [ Zobrazit diskusi ]
 

3. kapitola - Plán nebo iluze?


První červencový den vypadal spíš jako dubnový, protože celý den pršelo a na Kantský kraj se snášely chlad a zima. Hned brzo ráno v sedm hodin si Lord McFlint zavolal své muže do své tajné poradny v podzemí. Ta místnost byla zděna zvukotěsným materiálem, aby nikdo zvenčí neodposlouchával přísně tajné rozhovory. Z této místnosti ústily dva tajné vchody. Jeden, kteří znali všichni Lordovi muži vedl ze sklepa, se otevíral tajnou pákou schovanou pod vystouplým kamenem. Druhý vchod znal pouze sám Lord McFlint a sloužil k případnému útěku z místnosti. Ani on sám ho ale raději (z důvodu jeho odhalení) nepoužíval. Za necelých deset minut se v této místnosti o rozměrech 5x3 metry shromáždili všichni. Vchod se uzavřel a všichni umlkli. Slova se ujal Lord McFlint. ,,Vítejnte na naší tajné poradě. Jsem rád, že jsme se zde sešli v tak hojném počtu. Včera jsem opět celou noc přemýšlel o nadcházející situaci. Čtyřstěn a úlomek do sebe přesně pasují, ale nejsem si jist, zda to souvisí s tajnou záložitostí, o které vás zatím nehodlám informovat. Ale chci říct - fuchsiové město jsme prozkoumali, ale nezdá se mi, že bychom něco opravdu důležitého našli. Víme jedno - ve fuchsiovém městě nenajdeme to, co hledám.,, Jeho řeč náhle přerušil světlovlasý muž štíhlejší postavy, který se zřejmě k tomuto proslovu již dlouho připravoval. ,,Omlouvám se, že vaši řeč tak nevhodně přerušuji, ale mluvím teď za všechny. Chtěl bych se zeptat, co to vlastně už třetí týden děláme, proč to děláme a jaký je cíl našeho počínání. Už třetí týden stále po něčem pátráme, ale nevíme po čem. Vy to jistě víte a my všichni bychom byli nesmírně vděční, kdybyste nám to sdělil,, ukončil svou řeč. Lord McFlint si s odpovědí příliš hlavu nelámal, jakoby se na tuto otázku připravoval. ,,Jsem rád, že ses zeptal, Thomasi. Víš, to přesně nevím ani já sám. Ale existuijí věci, kterým ještě nerozumíte a ani nemůžete rozumnět. Proto ti nemůžu jednoznačně odpovědět. Rozhodně však pátráme po jisté legendě,, vyhnul se mistrně aristokrat odpovědi. ,,To je našim cílem. Ale teď se vrátím k tomu, co jsem chtěl povědět původně. Chci, abyste mi do příštího týdne zajistili jízdenku z nádraží Šafránového města do Zlatoprutového města. Zítra odjedu a nevím, kdy se vrátím. Velení svěřím svému nejschopnějšího člověku, Jerrymu Highlandovi. Každý týden ti, Jerry, budu volat, jak máš organizovat zbytek týmu. Naprosto ti věřím. Jestliže zklameš, trest tě nemine. Budete pátrat po legendárních pokémonech v Johto. Rozdělíte se do tří skupin. Thomas, George a Daniel budou pátrat po elektrickém pokémonovi Zapdos. Údajně by se měl nacházet v elektrárně Power Plant na východě Johta. Moltrese, ohnivého pokémona, budou hledat Frank, Harry a Ian. Jeho hnízdo se údajně skrývá na Vítězné stezce, která vede rovnou do pokémonové ligy. No a Lian, Josh a Ralph se poohlédnou po pěnových ostrovech, kde podle legend přebývý Articuno, ledový legendární pokémon. Jakékoliv novinky budete sdělovat Jerry, který bude celé pátrání organizovat. Má nyní pravomoc potrestat jakoukoliv neposlušnost. Dnes se ale ještě všichni společně vypravíte do Šafránového města a zjistíte stav situace a den, kdy bude nejvhodnější odcestovat do Zlatoprutového města, kde budu ve svém pátrání pokračovat. Nakoupíte mi jízdenku a zavoláte mi, abych se zbytečně nezdržoval čekáním na vás. Pronajměte si hotel a já druhý den přiletím helikoptérou. Dva z vás mi ji odvezou nazpět a zbytek půjde zpět sem po svých.,, zakončil svou řeč Lord McFlint. Nastalo hrobové ticho. Všichni si v duchu opakovali úkoly, které jim byly přiřazeny a uvažovali o budoucí situaci. Lord McFlint se zvedl od stolu, zasunul židli a otevřel dveře poradny. Všichni jeho muži se postupně trousili ven a tiše spolu mluvili. Mnoho lidí to nevědělo, ale Lord McFlint byl velmi nebezpečný a vysoce postavený muž. Měl v bance uloženo mnoho milionů korun, a tak si mohl dovolit kupovat i tak drahé věci, jako je např. helikoptéra. Kdyby někdo jen ceknul o jeho tajných záměrech někde venku, Lord McFlint by ho bez problémů dostal do kriminálu a tam by již nikdo něm jeho řečem nevěřil, byť by zněly pravdivě. ,,Kdyby mě někdo hledal, budu v pracovně,, dodal ještě lord. Pak odešel do pracovny a oblékl se. Na stěnu nainstaloval speciální přístroj. Pokud se někdo pokusí otevřít nebo zaťuká, z přístroje se ozve jedna z těchto pěti následujících vět:

-

Teď nemám čas, něco důležitého dělám.

Nerušte mě, teď se to nehodí!

Neříkal jsem, abyste šli pryč!

Jsem zaneprázdněn, nemůžu vám posloužit.

Ach jo. Co pořád máte? Nechápete, že zrovna nemám čas?

-

Tyto věty namluvil sám Lord McFlint, takže zněly věrohodně a nikoho ani nenapadlo, že tam lord vůbec nemusí sedět. Tento přístroj bylo malé lordovo tajemství a sloužilo k obelhání a oklamání všech svých lidí, kdyby něco potřebovali. Potom zamkl a dveře zajistil speciálními šrouby, které se daly povolit pouze zevnitř. Pak se lord podíval na minimapku svého domu a pozemku. Svítilo na něm devět zelených puntíku. Tyto puntíky znázorňovali lordovy muže. Jediný červený puntík představoval Jerryho Highlanda, zástupce velení. Minimapku si vzal s sebou do kapsy. Kdyby se někdo dobýval na jeho dveře, minimapka by zapípala a lord by věděl, že je nebezpečí odhalení jeho imaginárního dvojčete. Oblékl se do otrhaných šatů, které naprosto odpuzovali každého, koho potkal. Šaty smrděly čpavkem a lidé si mysleli, že jde o bezdomovce. Jeho ošuntělý starý klobouk zakrýval obličej, jedinou čast těla, která by mohla prozradit, že se nejdedná o bezdomovce, ale chytře zamaskovaného aristokrata.

Poté otevřel svůj pracovní stůl a vytáhl kartu. Zasunul šuplík a odsunul ze země květináč, kde právě rozkvétala nádherná orchidej. Pod ním se na zemi nacházel malý otvor. Lord McFlint zasunul kartu dovnitř. Stěna naproti dveřím se odsunula a odhalila se tak další tajná chodba. Na jejím ústi stála malá skříňka. Lord ji otevřel a vzal si s sebou šest pokéballů s jeho pokémony. Pak zmáčknul páku naproti skříni a stěna, která odhalovala tajnou chodbu se zavřela.


  • Komunita
  • Anime
  • Hry
  • TCG
  • Fan
  • Download
  • Ostatní